RCX-SPYDER 


Jedná se o nejsilnější model z nabídky vozů Radical. Model RXC Spyder kombinuje to nejlepší z vozů participujících v soutěžní sérii Le Mans a potřeb tzv. “Gentleman driverů”. Výsledkem je tak zcela ultimátní závodní prototyp, který svým vzhledem, výkonem a jízdními vlastnostmi připomíná vozy LMP, to vše však za nesrovnatelně nižší pořizovací i provozní náklady.

Zážitek z jízdy umocňuje otevřený kokpit, který je díky použití nejmodernějších technologií výrazně prostornější než je tomu u modelů SR3 a SR8.

V roce 2017 se model RXC Spyder dočkal zcela přepracovaného předního splitteru a difuzoru a zadního křídla, což mělo za následek výrazně zlepšení aerodynamiky celého vozu.

Model RXC Spyder je nejen zcela bezprecedentním kouskem závodní techniky vhodným pro okruhové závodění na té nejvyšší úrovni, ale i ultimátním vozem pro běžné Track days, během kterých jenom těžko najde přemožitele.

TECHNICKÁ DATA RCX SPIDER

0-60 mph

2.7 sec

MAX. RYCHLOST

290 km/h

VÝKON

650 bhp

HMOTNOST

1010 kg

VÝKON NA TUNU

644 bhp/t

MAX. BOČNÍ PŘETÍŽENÍ

2.1 g

SR1 STANDARTNÍ VÝBAVA

MOTOR

  • Ford EcoBoost V6 3500cc 650bhp, twin turbocharged and intercooled
  • Moderní Life Racing ECU jednotka
  • Kontinuální záruka na motor (při dodržení podmínek)
  • PŘEVODOVKA

  • Bespoke 6-speed transverse Hewland gearbox
  • Řazení pádly pod volantem Formula 1™ ‘style’
  • Pohon zadních kol
  • PODVOZEK

  • Plně nastavitelná Nik-link podvozek, centrální kované matice kol, vyměnitelné stabilizátory
  • Zakázkové třícesté, plně nastavitelné tlumiče Intrax
  • KOLA A PNEU

  • Závodní pneumatiky Dunlop vyvynuty výhradně pro vozy Radical
  • Radical zakázkové disky s centrální maticí o velikosti – 8″ × 15″ na přední a 10.5" × 16" zadní nápravě
  • ROZMĚRY

  • Délka: 4300 mm
  • Šířka: 1960 mm
  • Výška: 1127 mm
  • VÝBAVA

  • Dvoumístný závodní kokpit osazen jednou závodní sedačkou (možnost montáže sedačky spolujezdce)
  • Aerodynamická kompozitová karoserie generující vysoký přítlak s možností upgradu na superlehkou - plně karbonovou variantu
  • Design využivájící prvků závodní série LMP
  • Přední crash box splňující certifikace FIA
  • Carbonová palubní deska osazena palubním počítačem a ovladačem rozloření brzdného účinku
  • AIM MXG profesionální závodní telemetrie
  • Plně nastavitelný posilovač řízení
  • Omezovač rychlosti pro jízdu v pit lane
  • Nastavitelný pedal box
  • Funkce rychlé změny motorové mapy pomocí ovladače na volantu
  • Palivová nádrž 100L s certifikací FIA
  • Radical 6ti-pístkové brzdiče s chlazenými disky o průměru 360mm na přední a 330mm na zadní nápravě
  • Plně integrovaný hasicí systém
  • Větrný deflektor
  • VOLITELNÁ VÝBAVA

  • Nejnovější volitelný systém Bosch ABS & Life racing LMP systém kontroly trakce
  • Senzor brzdného tlaku pro jednotlivá kola AiM
  • Senzor polohy tlumičů AiM
  • Senzor polohy volantu AiM
  • Onboard kamera integrovaná s telemetrií AiM a GPS modulem