Jedná se o nejsilnější model z nabídky vozů Radical. Model RXC Spyder kombinuje to nejlepší z vozů participujících v soutěžní sérii Le Mans a potřeb tzv. “Gentleman driverů”. Výsledkem je tak zcela ultimátní závodní prototyp, který svým vzhledem, výkonem a jízdními vlastnostmi připomíná vozy LMP, to vše však za nesrovnatelně nižší pořizovací i provozní náklady.
Zážitek z jízdy umocňuje otevřený kokpit, který je díky použití nejmodernějších technologií výrazně prostornější než je tomu u modelů SR3 a SR8.
V roce 2017 se model RXC Spyder dočkal zcela přepracovaného předního splitteru a difuzoru a zadního křídla, což mělo za následek výrazně zlepšení aerodynamiky celého vozu.
Model RXC Spyder je nejen zcela bezprecedentním kouskem závodní techniky vhodným pro okruhové závodění na té nejvyšší úrovni, ale i ultimátním vozem pro běžné Track days, během kterých jenom těžko najde přemožitele.
TECHNICKÁ DATA RCX SPIDER
MAX. BOČNÍ PŘETÍŽENÍ
2.1 g
SR1 STANDARTNÍ VÝBAVA
MOTOR
Ford EcoBoost V6 3500cc 650bhp, twin turbocharged and intercooled
Moderní Life Racing ECU jednotka
Kontinuální záruka na motor (při dodržení podmínek)
PŘEVODOVKA
Bespoke 6-speed transverse Hewland gearbox
Řazení pádly pod volantem Formula 1™ ‘style’
Pohon zadních kol
PODVOZEK
Plně nastavitelná Nik-link podvozek, centrální kované matice kol, vyměnitelné stabilizátory
Zakázkové třícesté, plně nastavitelné tlumiče Intrax
KOLA A PNEU
Závodní pneumatiky Dunlop vyvynuty výhradně pro vozy Radical
Radical zakázkové disky s centrální maticí o velikosti – 8″ × 15″ na přední a 10.5" × 16" zadní nápravě
ROZMĚRY
Délka: 4300 mm
Šířka: 1960 mm
Výška: 1127 mm
VÝBAVA
Dvoumístný závodní kokpit osazen jednou závodní sedačkou (možnost montáže sedačky spolujezdce)
Aerodynamická kompozitová karoserie generující vysoký přítlak s možností upgradu na superlehkou - plně karbonovou variantu
Design využivájící prvků závodní série LMP
Přední crash box splňující certifikace FIA
Carbonová palubní deska osazena palubním počítačem a ovladačem rozloření brzdného účinku
AIM MXG profesionální závodní telemetrie
Plně nastavitelný posilovač řízení
Omezovač rychlosti pro jízdu v pit lane
Nastavitelný pedal box
Funkce rychlé změny motorové mapy pomocí ovladače na volantu
Palivová nádrž 100L s certifikací FIA
Radical 6ti-pístkové brzdiče s chlazenými disky o průměru 360mm na přední a 330mm na zadní nápravě
Plně integrovaný hasicí systém
Větrný deflektor
VOLITELNÁ VÝBAVA
Nejnovější volitelný systém Bosch ABS & Life racing LMP systém kontroly trakce
Senzor brzdného tlaku pro jednotlivá kola AiM
Senzor polohy tlumičů AiM
Senzor polohy volantu AiM
Onboard kamera integrovaná s telemetrií AiM a GPS modulem