Model SR8 lze označit svatým grálem závodní série Radical SR. Vůz poháněný motorem V8, který byl speciálně vyvinut motorářskou divizí Radical Performance Engines (RPE) přímo a pouze pro tento model.
Vývoj vozu trval dlouhých 11 let, výsledný produkt však za toto čekání bezesporu stál. Ultimátní závodní bestie, která svým výkonem a rychlostí atakuje časy vozů LMP2, však za bezkonkurenčně nižší pořizovací cenu i následné náklady.
O kvalitách tohoto závodního speciálu vypovídá i fakt, že s Michalelem Vergersem vytvořili časový rekord mezi produkčními auty na Nordschleife, který následně drželi po dlouhých 17 let.
TECHNICKÁ DATA
MAX. BOČNÍ PŘETÍŽENÍ
2.2 g
SR1 STANDARTNÍ VÝBAVA
MOTOR
Unikátní 2.7L, V8, 10.500 rpm motor vyvinut motorkářskou divizí Radical RPE výhradně pro model SR8
Moderní Life Racing ECU jednotka
Kontinuální záruka na motor (při dodržení podmínek)
PŘEVODOVKA
Šestistupňová frekvenční převodovka Unique Radical RPE P-Tec Quaife
Řazení pádly pod volantem Formula 1 'style'
Diferenciál s omezenou svorností
Pohon zadních kol
PODVOZEK
Plně nastavitelná Nik-link podvozek, centrální kované matice kol, vyměnitelné stabilizátory
Zakázkové třícesté, plně nastavitelné tlumiče Intrax
KOLA A PNEU
Závodní pneumatiky Dunlop vyvynuty výhradně pro vozy Radical
ROZMĚRY
Délka: 4100 mm
Šířka: 1850 mm
Výška: 1093 mm
VÝBAVA
Dvoumístný závodní kokpit
Generation 3 Aerodynamická kompozitová karoserie generující vysoký přítlak
Design využivájící prvků závodní série LMP
Carbonová palubní deska osazena palubním počítačem a ovladačem rozloření brzdného účinku
AIM MXS profesionální telemetrie
Palivová nádrž 76L s FIA certifikací
Radical 4-pístkové brzdiče s chlazenými disky o průměru 300mm
Radical zakázkové disky s centrální maticí o velikosti – 8″ × 15″ na přední a 10.5“ × 16“ zadní nápravě
Plně integrovaný hasicí systém
Větrný deflektor
VOLITELNÁ VÝBAVA
Senzor brzdného tlaku pro jednotlivá kola AiM
Senzor polohy tlumičů AiM
Senzor polohy volantu AiM
Onboard kamera integrovaná s telemetrií AiM a GPS modulem